AKTUALNOŚCI

Zmiany w prawie i nowa odsłona usługi ABI do wynajęcia.

Z nowym rokiem weszły w życie nowe przepisy, regulujące zasady funkcjonowania Administratora Danych Osobowych w obszarze Ochrony Danych Osobowych. Niestety to nie wszystko co zaplanowano, jeżeli chodzi o Ustawę o Ochronie Danych Osobowych. Kolejne zmiany planowane są w obszarze jak dotąd nastręczającym najwięcej kłopotów – mianowicie w obszarze monitoringu wizyjnego Częściowo można o nich poczytać w dziale: Warto wiedzieć.   Dlatego też, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów rozszerzyliśmy oferowana jak dotąd z powodzeniem usługę ABI do wynajęcia o możliwości obsługi obszaru ochrony danych osobowych w pełnym zakresie outsourcingu.

Kolejne zmiany w systemie e-qsm5

Na dniach zostanie udostępniona kolejna aktualizacja systemu. Tym razem na warsztat trafiła funkcjonalność związana z obiegiem e-formularzy. Funkcja Wyślij do siebie, nie tylko usprawnia sam proces przekazywania e-formularzy ale dodatkowo rozszerza zakres funkcjonalny obiegów, wprowadzając większą dynamikę w obszarze zarządzania ich zawartością. Ta zmiana to jednocześniej zapowiedź kolejnych nowości w tym obszarze ale o tym będziemy informowali w późniejszym czasie. Więcej informacji na temat najnowszej funkcjonalności można znaleźć w instrukcjach już teraz zamieszczonych na demo.

Nowe funkcje na koniec roku

Od dziś dostępna jest nowa funkcjonalność modułu WorkFlowInfo. Dotyczy ona funkcji eksportu danych, oczywiście z zachowaniem odpowiednich uprawnień. Dlatego też tym bardziej zapraszamy użytkowników systemu w wersji rozszerzonej do odwiedzenia demo, gdzie dostępna jest do pobrania aktualizacja oraz instrukcja opisująca działanie eksportu danych.

DOCFINDER - nowy moduł systemu e-qsm5

Od dziś jest dostępny nowy moduł systemu e-qsm5 – DOCFINDER. Podobnie jak moduł Workflowinfo w zakresie obiegu e-formularzy, moduł ten jest przeznaczony do przeszukiwania zasobów struktury dokumentów zgromadzonych w bazie systemu e-qsm5. Pozwala on na wyszukiwanie dokumentów z uwzględnieniem autora, właściciela, dat wprowadzenia, publikacji oraz dat modyfikacji dokumentów.   Moduł jako rozszerzenie nie jest integralnym elementem systemu, stanowi natomiast jego rozszerzenie dostępne na życzenie użytkownika.   Zobacz jak działa system wraz z nowymi modułami: http://demo.eqsm.com.pl

Serwis DFC i edytor e-formularzy DFC 5 dla obiegu dokumentów

Serwis DFC to zestaw narzędzi dostępnych on-line w tzw. chmurze, który pozwala na projektowanie i budowanie e-formularzy, które są wykorzystywane w ramach obiegów dokumentów. Ponadto umożliwia przechowywanie archiwalnych projektów oraz wymianę doświadczeń wśród użytkowników.   Budowanie e-formularzy z użyciem typowych narzędzi programistycznych bywa kosztowne, czasochłonne i wymaga dużej wiedzy, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu każdy może samodzielnie zbudować własne obiegi dokumentów i uruchomić je w sieci.   Z DFC możesz samodzielnie projektować obiegi zgodnie z Twoimi potrzebami Projektowanie w DFC nie wymaga specjalnej wiedzy informatycznej Dostęp online pozwala na szybkie uruchomienie bez konieczności instalacji i budowy własnej infrastruktury Z DFC zaprojektujesz e-formularze, które pozwolą wyeliminować wersje papierowe Dzielimy się wiedzą, możesz wykorzystać przygotowane wcześniej i opublikowane obiegi Jeśli będzie potrzebna zmiana, samodzielnie zmodyfikujesz formularze i obiegi bez udziału informatyków!   Jedną z najważniejszych zalet DFC jest automatyczny nadzór nad bazą danych dla zaprojektowanych e-formularzy.   System samodzielnie buduje tabele w bazie danych, indywidualnie dla każdego opracowanego e-formularza Gdy zmienisz swój lub pobrany e-formularz, system samodzielnie wprowadzi odpowiednie zmiany w strukturach tabel Dzięki przechowywaniu informacji w bazie danych masz do nich stały i szybki dostęp (zapisy archiwalne) Możesz swobodnie wykorzystywać już raz wprowadzone dane w innych obiegach, co umożliwiają elementy edytora DFC.   Budowanie e-formularzy z użyciem typowych narzędzi programistycznych bywa kosztowne, czasochłonne i wymaga dużej wiedzy, dlatego stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu każdy może samodzielnie zbudować własne obiegi dokumentów i uruchomić je w sieci.   Jedyne co musisz zrobić, aby zaprojektować swój obieg, to rozmieścić na e-formularzu odpowiednie elementy.   Zobacz więcej >>>