AKTUALNOŚCI

DFC 5.0 – nowa forma, nowe możliwości

Główny trzon systemu e-qsm5, czyli moduł pozwalający na zarządzanie dokumentacją wewnętrzną jest już gotowy i miało już miejsce pierwsze pilotażowe wdrożenie. Moduł DFC, odpowiadający za projektowanie i zarządzanie obiegiem elektronicznych formularzy zaczyna powoli wchodzi w fazę testów, czyli niebawem także będzie dostępny. To na co mogą liczyć jego Użytkownicy, to zdecydowanie prostsze projektowanie oraz funkcje jakich nie było w wersji e-qsm4. O szczegółach nowej wersji modułu DFC będziemy informować już niebawem.  

e-qsm - 10-te urodziny

Dokładnie 10 lat temu, w dniu 03. kwietnia odbyła się pierwsza publiczna prezentacja systemu e-qsm. W gronie gości zaproszonych na prezentację znależli sie m.in. konsultanci oraz audytorzy systemów zarządzania jakością. Aplikacja została oceniona bardzo pozytywnie, zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i ekonomicznym. W kolejnych miesiącach miała miejsce premiera kolejnych elementów systemu, a we wrześniu zrealizowaliśmy pierwsze pełne uruchomienie u Klienta. Od tamtej pory udało nam się przeprowadzić ponad setkę instalacji - od wersji jednostanowiskowych, po wdrożenia związane także z integracją z innymi systemami, a ocena pierwszych Klientów, którzy mieli okazję zobaczyć system pozwala sądzić, że "Piątka" jeszcze lepiej sprawdzić się jako system nadzoru nad dokumentami i ich obiegiem.   Aktualna wersja e-qsm'a, to wynik naszych doświadczeń zarówno w zakresie technologicznym, jak i użytkowym. To wiele na nowo zaprojektowanych funkcji, uwzględniających uwagi Użytkowników.   Nie długo swoją premierę będzie miał także całkiem nowy moduł DFC, którego przeznaczeniem jest projektowanie formatek będących podstawą workflow.   W związku z urodzinami systemu e-qsm, dziękując wszystkim za dotychczasową współpracę przygotowujemy specjalną ofertę dla naszych Stałych Klientów, która z pewnością spełni oczekiwania tak ekonomiczne jak i merytoryczne.

e-qsm5 - Pierwsze uruchomienie

W dniu dzisiejszym zakończyliśmy pierwsze, pilotażowe uruchomienie najnowszej wersji systemy - e-qsm5. Do urodzin systemu, czyli do dnia 03. kwietnia pozostało niewiele, więc tym bardziej cieszymy się, że zmieściliśmy się w czasie. Oczywiście nadal trwają prace nad kolejnymi elementami systemu, czyli nowym modułem kadrowym oraz nową wersją DFC5, która powoli nabiera użytkowych kształtów, a nad którą prace wraz z wstępnymi testami mamy zamiar skończyć na przełomie kwietnia i maja br.

Coś się kończy, coś się zaczyna – czyli e-qsm5 pierwsza odsłona

System e-qsm4 na wiosnę przyszłego roku skończy 10 lat. Od początku swojego istnienia przeszedł szereg zmian, których celem było jak najlepsze zadowolenie Użytkowników. Każda kolejna wersja to wynik realizacji naszych planów uwzględniających uwagi naszych Klientów.   Wersja e-qsm5 to nowa technologia i nowa funkcjonalność. To także zmiana w sposobie zarządzania wieloma elementami, aby stały się one bardziej intuicyjne dla Użytkowników. e-qsm5 to zdecydowanie szersza integracja z pakietem MS Office i nowy sposób prezentacji dokumentów. Szczegóły dotyczące funkcjonalności podamy wkrótce. System - po pierwszych testach - poddawany jest obecnie procesowi wstępnej walidacji, po której wersja beta zostanie udostępniona pierwszym Klientom. Z racji tego, że wprowadzenie nowej wersji zbiega się z okrągłą rocznicą, wszystkim naszym stałym Klientom będzie ona udostępniana na szczególnych warunkach, o czym będziemy informowali Klientów indywidualnie.     Początek funkcjonowania nowej wersji oznacza jednak odejście od wersji 4.0, której sprzedaży zaprzestajemy z dniem dzisiejszym. Z dniem dzisiejszym kończymy również przyjmowane zleceń na nadzór techniczny nad systemem e-qsm4. Nie oznacza to jednak, że pozostawiamy Klientów bez opieki. Wszystkie zamówienia na nadzór techniczny na kolejne 12 miesięcy, które do dnia dzisiejszego do nas wpłynęły i zostały opłacone, pozostają w mocy bez względu na to, czy Klient będzie chciał skorzystać z aktualizacji do wersji 5.0, czy też nie, a sam nadzór nad wersją 4.0 zostanie ostatecznie zakończony z dniem 19.12.2013 r.

Baza kantorów i kolejny produkt dla przedsiębiorstw

W dniu dzisiejszym bazy serwisu cashemarket.com zostały uzupełnione informacjami dotyczącymi punktów wymiany walut. W najbliższym czasie dane będą jeszcze uzupełniane i modyfikowane, jednak już teraz zgromadzone w serwisie informacje powinny umożliwić swobodne poruszanie się po mapie punktów, umożliwiających szybki dostęp do gotówki (bankomatów i kantorów).   cashemarket.com jest serwisem w głównej mierze informacyjnym. To jednak nie jedyny produkt informatyczny, który aktualnie budujemy. Kolejny serwis, stanowiący platformę wymiany danych, który właśnie przechodzi wewnętrzne testy i walidację zostanie zaprezentowany już niebawem.